23 Haziran 2017 Cuma

ŞAŞKIN BALIK

Evvel zaman içinde, kalbur saman içinde; pireler berber, develer tellal iken, ben anamın beşiğini tıngır mıngır sallar iken kendi ütopyasında yaşayan bi şaşkın balık varmış😳
Ah bu benim halim ne olcak bilmem.. Geçenlerde yine bu şaşkınlıkla alakalı bi muhabbet geçti dedim ki: “Bu yaşıma kadar iyi gelmişim bölüm atlayarak”😀 Gerçekten de öyle yahu. Kimine göre salaklık olan şaşkınlıklarım var. Yeni öğrendiğim bi şeye aşırı tepki verişlerim mesela. Hangi birinden bahsedeyim ki şimdi.

Duygularımı en yoğun şekilde yaşarım. Bazen deli gibi üzülüp bazen de saçmalayıp eğlenebilirim😊 Yakın arkadaşlarım bu konuda kahrımı çok çekmişlerdir. Burdan hepsine selam🙋💜 Barış Manço’nun da şarkısında söylediği gibi “Bir ben var ki benim içimde, benden öte benden ziyade” ayrı  bi dünyayım sanki, sakin zamanlarımda düşünüyorum da bende anlam veremiyorum bu ruh haline😝

Burçlardan falan anlamam ama balık burcu olduğum için bi tek onu iyi bilirim işte. Özelliklerini de ordan burdan okumadım ha bizzat yaşayarak öğrendim😃 Olmaz olsun bütün gözyaşlarını mı bana sakladın be. Hayır öyle sadece üzülünce falan değil sevinince de ağlayanından.

Bayadır gündemde olan bi konudan bahsetmek istiyorum aslında. Şu balık hafıza olma durumu. Tamam unutkanım kabul ama bazen bazı şeyleri unutmak istesem de unutamam, öyle de bi şey var. Peki size bi soru? Unutmak istediğiniz şeyleri unutabildiğiniz bi yönteminiz var mı? Yani unutmak insanın elinde mi? Yaşadığınız iyi ya da kötü ama hafızanıza kazınan bir olayı, duyduğunuz bi sözü ya da bir insanı her neyse işte..  Unutabilmek için şaşkın balık olmak yetmiyor da. Eğer varsa ebediyen etkili olacak bi şey olsun mümkünse cidden çok makbule geçer. Çünkü biçoğumuzun buna ihtiyacı var bence..

2 yorum:

BEKLENTİ 2018