17 Haziran 2017 Cumartesi

AŞIKLAR TEPESİ

Bundan yaklaşık 3 ay önce falan Nevşehir gezisine gitmiştik canım Seda Bal'la😊 Gitmeden önce de konuşuyoruz hangi otelde kalıcaz acaba falan diye. 5 yıldızlı bi otelde kalıcaz biliyoruz ama isim olarak bilmiyoruz. (Geziyi yengemin memur arkadaşları ayarladığı için biz detaya inmemiştik.) İlk defa Nevşehir'e gidicez nasıl hevesliyiz😄 Gerçi bizim için gittiğimiz yer değil de orada ne kadar eğlendiğimiz önemli her zaman, ki bir araya gelip eğlenmediğimizi hatırlamıyorum bile😄

Neyse gün geldi çattı sabahın erken saatinde gezi otobüsünün kalkış noktasında buluştuk. Yine Seda'yla birbirimizi görünce delicesine ve sebepsizce gülmeye başladık.1 saat sonra falan otobüs hareket etti, yola koyulduk. Kendi aramızda da konuşuyoruz hala otel muhabbetindeyiz nerde nasıl falan.. Yol bilmeyiz iz bilmeyiz, otobüsün içinden etrafa aval aval baka baka otele geldik nihayet. Evet açıklıyorum otel 'Resort Termal Otel'di artık sonsuza dek romatizma derdimizden kurtulacaktık 😂 Hayatımda ilk defa kaplıcaya girecek olmanın verdiği sevinç dört bi yanı sarmıştı o anda😂 Hayır her şeyi geçtim termal olabilme ihtimalini hiç düşünmemiştik. Neyse termaldi bi kere napalım😂 5 yıldız olayına gelince yıldızlardan bazıları kaymış olabilir😂 Odamıza çıktık eşyalarımızı falan yerleştirdik. Çok zaman geçmeden bornozları çektik üstümüze doğru kaplıcaya. Ee fazla vakit kaybedemezdik 😄 Birkaç saati böyle geçirdikten sonra akşam canlı müzik var dediler yine biz bi sevindik ama durun, yine hayaller hayatlar oldu. Halaylar, mezdekeler derken Ankara'nın bağlarından sonrasını hatırlamıyorum nasıl eğlendiysek artık siz düşünün, istemem yan cebime koy hesabı 😂

İkinci gün kahvaltıdan sonra hazırlandık Avanos'a gittik. Çanak çömlek yapımı, fotoğraf çekinme faslı falan.. Orda meşhur bi köprü varmış ona çıktık. Köprüde kısa süreli adrenalin yaşıyosunuz sallandığı için 😄 Kendi kendime de düşünüyorum bu kadar insanla aynı anda neden bu eski köprünün üstünde yürüyoruz ahaha meğer köprünün olayı 'sallanan köprü' olmasıymış. Tamam da kimse bana köprünün özelliği sallanıyo olması dememişti ki 😄 Avanos'tan sonra Paşabağları ve Ürgüp'e gittik. Bi ara Seda'yla gruptan ayrılıp kendimiz dolaşmaya başladık ve Ürgüp'ün ara sokaklarında kaybolmayı başardık. Tepede Türk bayrağının göründüğü yere çıkmak istemiştik sadece😄 Uzun uğraşlar sonunda çıkmayı başardık. Aşıklar Tepesi.. Bi banka oturduk, çayımızı aldık sohbet muhabbet. Hafif hafif rüzgar esiyo, sessiz sakin. Ne güzel bi yer ya saatlerce orda kalabilirdim. O günün sonunda yaşanan olay efsane ama sanırım buraya yazılacak gibi değil 😆 Şimdilik bu kadar.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere 🙋