4 Ağustos 2017 Cuma

ROACCUTANE TEDAVİSİ

Birçoğumuzun adını duyduğu, kullanmak isteyip de cesaret edemediği, birçoğumuzun da gemileri yakıp kullandığı o ilaç ROACCUTANE! 😀 Bu ilacı kullandığınız süreç tam bir serüven diyebilirim. Öncelikle şunu söylemeliyim ki en gözde yan etkiler dışında herkeste farklı etkileri var. Bizzat yaşadım ve yaşıyorum hala.

Bu ilaca başlamadan önce milyon kez araştırdım. Çevremde bu ilacı kullanmış olan insanlara sormakla kalmadım internette bu konuyla alakalı blog yazmış, deneyimlerini paylaşmış insanları da araştırdım. Sadece diyeceğim şu ki KORKMAYIN. Biliyorum aranızda bu ilacı kullanmak isteyen ama çekimser kalanlar var. Malesef bu sivilce olayı yaşın kemale ermesini falan dinlemiyo çıkıyo arkadaşım. Yani utanılacak bişey mi sanki bu. Utanma Allah başka dert vermesin de😀 Tabi bunu demekle olmuyo. Siyah nokta ve sivilce insanı psikolojik olarak inanılmaz olumsuz etkiliyo.. Roaccutane tam bir SABIR SINAVI. Ben Roaccutane tedavisine ilk olarak üniversite 1. sınıfta başlamıştım. Hayatında kan aldırmaktan korkan biri olarak bu ilaca o zaman nasıl başladım bilemiyorum.Çünkü her ay ya da 2 ayda bir kan aldırmanız gerekiyor. Açıkcası çokta sürmedi Roaccutane 3.ay da bıraktım😆  Arkadaşım dayanamadım ya dudakların kurur, burnun kanar. Bu ne yaa!! dedim ve bıraktım. Ama siz demeyin! Neden mi? Mesela tedavi 6 aylık bir süreçse ve sen, doktor ilacı kullanmayı bitiriyoruz demeden bırakıyorsan Roaccutane etkisi orda bitiyo ve eski haline geri dönüyosun NET! Tecrübeyle sabit ya inanın. Bakınız örnek olarak ben, yıllar geçti üniversite bitti ilaca tekrar başladım😀  Öncelikle bu ilaca kafanıza göre başlayamadığınızı belirteyim. Hayatınızın kararını veriyomuş gibi hissetmeyin. İlaca başlamadan önce imza atmanız gerekiyor reçeteye. Ama herşeyden önce kan değerlerinize bakılıyor ve değerleriniz bu ilacı kullanabileceğinizi gösteriyorsa başlayabiliyorsunuz. Lafı fazla uzatmadan Roaccutane etkilerine geleyim. Şimdi yazacaklarım kendi yaşadıklarım fakat muhtemelen çoğu kişide aynı etkiler görülecek. (Genelde sorduğum kişilerde de aynı şeyleri yaşamış) Şunu da belirtmeden geçemicem, yok kısır yapıyo yok psikoloji bozuyo intihara sürüklüyo gibi safsatalara gelmeyin. Aklı başında sabretmesini bilen insanı bu ilaç yıldırmaz. Daha ne deyim. Eminim sizinde çevrenizde vardır Roaccutane kullanıp 2 3 tane çocuğu olmuş kişiler😀 Dert etmeyin o yüzden.

  • İlaca ilk başladığım gün sanki sihirli iksir içiyormuşum ve bir mucize ile karşılaşacakmışım gibi hissetmiştim 😀 Tabiki de öyle değil. Doktorum bana, tedavinin en az 6 en fazla 9 aylık bir süreçte tamamlanacağını söylemişti. Ben şuan Roaccutane 6.aya yeni girdim.
  • Roaccutane en güzel yanı; siyah noktalardan eser kalmaması, cildi ve saç derisi yağlı insanların tenini tamamen kurutması. Heleki saçların kupkuru olması inanılmaz güzel bir hismiş😀 Tabi siz mutkala cildinizi ve saç derinizi nemlendirmelisiniz. 
  • Teninizin kuruması güzel. Tamam ama bacaklarım o kadar kurudu ki siyah pantalonda un gibi beyazlıkları görmek sinirimi bozmuyo değil. Sonu güzel olsun sabır😒 
  • Dudaklarda aşırı kuruyo malesef. En yağlısından bir krem kullanın. Ben 💜Hametan ve Blistex Medplus💜  kullanıyorum. Yanınızdan ayırmayın. Kendinizi unutun bunları unutmayın😆
  • Gözler de kuruyo tabi. Yani bunun için önerebileceğim şey suni gözyaşı damlası. Kızlar makyaj çantanızdan eksik olmasın. Roaccutane kullanan erkeklerde cebinde falan taşısın napalım artık😆
  • Roaccutane etkilerinden en önemlisi : Kızlar epilasyon olayı biraz sıkıntılı. Kolunuza, bacağınıza, yüzünüze ASLA sir ya da normal ağda uygulamayın! Çünkü Roaccutane kullandığınız süreçte teniniz o kadar hassaslaşıyo ki! Tabiki kişisel bakımınızı ihmal etmiyorsunuz epilasyon makinaları sağolsun. Sadece daha nazik ve dikkatli olun.
  • Diğer bir olumsuz etkisi eklem ağrıları😞 yani kuyruk sokumuna giren ani ağrıları hiç söylemeyim en iyisi.
  • BOL SU İÇİN. "Ciğerleriniz su diye ağlıyo" 😀 Onu susuz bırakmayın. Yani ne kadar su içerseniz için hiç su içmemiş hissi oluyo malesef. 
  •  Mutlaka güneş kremi kullanın. Yaz kış farketmez.Yalnız size bir tavsiye bence ilaca sonbaharda falan başlayın. Sıcaklarda zor😞
  • Sanırım derim ince ve ilaç daha da inceltti. Roaccutane'da en şikayet ettiğim bir diğer yan etkisi de yüzümün kızarması galiba.Ama yapacak birşey yok. Aşırı makyaj yapan biri değilim ama arada bi fodöten sürüyorum mecbur😊
UYARI: Yazdıklarım Roaccutane'ın bende görülen etkileridir. Kullanmak isteyenler bence geç kalmadan harekete geçin ve kurtulun🙋

Bir Önceki Yazım: https://gmzbaall.blogspot.com.tr/2017/07/murphy-kanunlari.html 

1 yorum:

BEKLENTİ 2018